Suck!

Nu har jag äntligen köpt en ny mobil! det var inte en dag för sen alltså..har haft pappas gamla mobil i flera månader :P Blev lite sur på sony ericsson för ja skrev in min mailadress så att man skulle få ett mail när den mobilen jag ville ha hade kommit ut på marknaden. Fick ett mail för ca en månad sedan men har det kommit ut nån mobil? nej! riktigt störande. Sen läste jag att den skulle komma ut i början av juni nånstans men den finns fortfarande inte. Hittade iallafall den på netonnet häromdagen där det stod att de hade den i lager! blev skitglad och beställde den direkt. Får ett mail där det står att den levereras tidigast 4 juli! orkar knappt vänta på den där jävla mobilen längre, nu får vi verkligen hoppas att den är grym så att den var värd all väntan! Vill ju ha den som mp3 nu då min andra har gått sönder :S suck. Jaja jag får väl vänta lite till.


Denna snygga mobilen är det jag väntar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback