Midsommar

Halloj, idag har jag jobbat 6-14.30 . Ligger i sängen och latar mig nu men jag tror att jag ska gå ut och gå en runda snart, behöver röra på mig lite känner jag, det har blivit lite dåligmat idag, fan. så en promenad får det bli. troligtvis ensam eftersom lina inte svarar :S åå va jag vill ha min nya mobil nu så jag kan lyssna på lite musik när jag är ute, det blir så mycket lättare att gå då!

jaja, tillbaka till det jag tänkte skriva om. midsommar. Som jag ju berättat innan så ska jag jobba hela midsommarhelgen, kul! inte.. så det blir lugnt firande för min del då. Familjen kanske åker ner till stugan och lämnar mig helt ensam hemma. Hade förberett mig på att fira ensam härhemma tills tea hade andra planer för mig. tydligen ska jag till henne och fira, hon ska ha lite fest. haha. ja men varför inte . :p frågan är bara hur jag ska ta mig dit och hem? cykla? :p vi får helt enkelt se vad som händer..jobb lördag och söndag blir det iallafall, det är ett som är säkert. rätt nice med ob alltså ;)

Imorgon ska jag träffa Anna!! jaaaa! :D:D hon är äntligen hemma från England! Ska ta en fika imorgon, vi har en del att ta igen, jag behöver definitivt prata av mig lite!! hjälp.

Nej nu ska jag ut och röra på fläsket lite innan det blir försent! Snart fotboll ju;p jag har blivit värsta fotbollsnörden nu alltså. haha. riktigt kul att kolla på men roligast är det när Sverige spelar! imorgon smäller det!

Ha det fint!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback