Midsommar 08

Jaha då var denna midsommarhelgen över. Den har varit över förväntan trots massa jobb. Midsommarafton i år slog nästan, nästan midsommar 05 och då är det bra. haha. men bara nästan. den är oförglömlig.

Midsommarafton firades hos Tea och Jonas med deras kompisar och så Linda och Enrico. :) Över förväntan alltså. De hade riktigt roliga och nice kompisar ;) hihi Hade ställt in mig på en lugn kväll och tidig hemfärd men så blev det inte alls. Det blev både en och två snappsar och lite öl. hehe och hemma var jag inte förrän 11 tiden. Okej det är väl rätt tidigt men inte om man ska upp kl 7 och jobba :p Iallafall så blev det inte sängen direkt. Oscar och Stoffe kom in och vi(läs de) kollade film. haha. jag slocknade mellan dom i lillebrors säng. Men de tyckte filmen var bra iaf, jag såg ca 5 min. haha :p
Det var riktigt tungt att gå upp när klockan ringde klockan 7. usch, lite halvbakis (hm varför? :p)  och trött var man. Som tur var stängde vi redan klockan 16. åkte hem och sov nån timma och sen kollades det fotboll. Fan va spännande alla matcher är! straffar och mål i slutet av förlängningar och massa sånt, det är spännande även om man inte hejjar på nån speciell nu när sverige är ute. Ryssland ser dock riktigt bra ut. kanske hejjar lite på dom.
Idag har det jobbats hela dagen..9.30-18.30. Hur stressigt som hellst med världens största leverans och pallar som välter och en massa roligt. nej fy det har varit en stressig dag. Gratis träningspass iaf så som vi sprungit. ojoj. haha.lite skönt att jobba på golvet ibland med faktiskt. Alltid kul med Linda :)

Nu sitter jag här och är rastlös. inte det minsta trött. vet inte vad jag ska göra. Kanske film? Vill att mobilen ska pipa men det gör den ju aldrig. trååk. piiiiiip då! :p haha

jaja vi får väl se om ja kommer på nåt att sysselsätta mig med. imorgon kommer mor hem iallafall så slipper man va helt ensam. Saknar vovvarna! ovanligt att va i ett så tyst hus, här är aldrig tyst annars.

god natt på er!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback