Lucky

God dag! Sov riktigt länge idag, till 10. Jag har börjat sova länge på morgonen nu, aldrig gjort det innan. men jag är uppe lite längre på kvällarna med. Tungt det kommer va att gå upp 5 nästa vecka. haha

Har varit en runda på gymmet idag, det var lite för längesen nu. Riktigt skönt att träna idag, gick till och från gymmet med. sköönt! :) ska börja äta lite bättre igen nu med, måste!

Nu får jag snart hem min mobil också! jaaa! :D den skickades igår så jag får väl den på måndag kanske..som jag längtar! slippa denna gamla skiten som jag har nu, och så kan ja använda den som mp3 sen också! jaaa! saknar musiken när man är ute och går.

Jobb ikväll med, 4 av 5 kvällar denna veckan, blir lite tjatigt menmen. Känns som man är ledig nästan hela dagen ändå när man börjar vid 3.

Btw, jag drömde inatt med. haha shit. måste sluta tänka :p

Ha det bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback