Halloo

Vad konstigt det är, när man inte kan komma in på bloggen får man världens lust att skriva men sen försvinner allt när man väl kan skriva igen :p dumt.

jaja, idag har varit en riktigt långtråkig och seg dag. Finns ingenting att göra :s har varit på jobbet två gånger trots att jag varit ledig idag, var där säkert 2 timmar. snacka lite skit. Måste komma på lite saker att sysselsätta mig med härhemma när jag är ledig. Jag har varit lite nyttig idag iaf, har städat mitt rum. Det är stort alltså! händer allt för sällan. nu är det rent och fint iallafall ett tag :p

Jobbar låång dag imorgon. 6-16 . men det ska nog gå bra. bättre än att sitta hemma och uggla som sagt. fick ett litet extrapass på lördag med, lillelördagen som vi brukar kalla det, 6-12. Nice. Nästa vecka blir det en del jobb iallafall. jobbar midsommarhelgen. Lite mindre kul men jaja. Ledig midsommarafton iallafall.

Nej nu blir det nog sängen, upp tidigt imorgon
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback