Depp

Hopp nu kommer inte anna ikväll :( blev lite ledsen, hade sett fram emot att träffa henne juu! Men jaja, nu får man åka själv till festen. Jag som behövde prata av mig ikväll!! Lina dissade också..vilka kompisar man har. bara dissar. hehe nedå, dom är bäst! men inte riktigt lika bra just idag :p fan då, vem ska ja prata me nu, nån av killarna? ja varför inte, de borde ju va experter inom mitt problemområde, haha. jajaa

Kanske man skulle cykla till festen? fast då får ja cykla lugnt, man vill ju inte komma dit helt andfådd. haha jag har världens sämsta kondition :p men det skulle va skönt, då kan man åka hem när man vill. vi får se vad som händer..borde väl börja göra mig iordning nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: bigbro

va e de för jäkla snack om killar hit o dit. du vet att jag måste godkänna dom först. :)

2008-06-29 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback