Renovering..

..ja det är precis det som är på gång i mitt rum! I måndags började jag och john med att riva ner alla panelerna. Gick ganska smidigt ändå när man väl kommit igång.
Meningen var egentligen att jag skulle målat över allt med en vit färg men vi bestämde oss till slut för att göra en helrenovering av väggarna, bort med panelerna och upp med gipsskivor. Jag blev överlycklig för nu kan jag ha tapet vilket jag aldrig trodde att jag skulle kunna ha i det rummet! Väggarna är inte släta så det enda som skulle ha funkat var att måla över men nu sätter vi ju upp gipsskivor så nu blir det tapet! :D
Var iväg och kollade på tapeter igår. Hittade en skitsnygg fondtapet i brunt med lite löv i guld och olika bruna nyanser, skitsnygg! sen ska ja ha beige tapet i resten av rummet, kommer bli såå fint!! :D
Ska visa lite före och efterbilder sen när allt är klart :)

Nu ska vi åka och handla lite, ska se när ja börjar jobba ikväll. Halv 5 tror jag det är. bara 4 timmar idag..ledig hela dagen nästan :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback