Jobbhelg

Jaha då har man jobbat sin helg denna månaden då..skönt! ganska jobbigt fast gött ändå att man gör sina 20 timmar på två dagar..räknar man ob timmarna så blir det mer än 30..inte helt fel. Det har varit en riktigt lugn helg, såhär lugnt har det inte varit sen gamla butiken, försäljningssiffrorna var inte toppen direkt. speciellt idag..sålde för strax över 1500 första timman, vilket skämt. haha!

jaja nog om jobbet nu. Förra veckan var det nyår och det spenderades i Halmstad med min kära familj. 3 rätters middag hos moster. morfar kom dit också..var riktigt mysigt! supergod mat, moster är en grym kock :p Skulle ju egentligen firat nyår hos rebecca men det hände lite mindre roliga saker så jag bestämde mig för att stanna i halmstad. Får hälsa på i nya lägenheten snart becca ;p

Det blev iallafall en hel veckas semester i stugan med familjen..så skönt och välbehövligt! ville inte åka hem igen..trivs så jäkla bra i stugan, känner mig hemma där, i halmstad. Jag skulle egentligen jobbat i onsdags så jag skulle tagit tåget hem då men lisa ringde och sa att jag inte behövde jobba. Blev så glad att ja kunde stanna längre :)

Det blev en massa shopping i halmstad med, ångest! haha..hittade en massa snyggt, bla två par nya byxor, verkligen på tiden! har inga byxor alls jag kan ha, använder lillebrorsans gamla och det säger väl en del :P haha Sen hittade jag en lila tröja som verkligen inte är jag men som var så jäkla snygg ihop med de nya byxorna. lite finklätt sådär. Sen köpte jag en ny plattång som var helt grym! Håret blir platt direkt och håller sig platt! lillebrorsan gillade den med för den rycker inte i hårstråna som den gamla gjorde, haha! hm, vad köpte jag mer då....jo ett par nya guldörhängen. råkade tappa ett av mina gamla i bilen, inte så smart. hehe. sen köpte ja lite småsaker, armband, ringar och lite sånt. Det gick åt lite pengar där men de gör nog inget, har sparat så mycket de senaste månaderna så ja klarar mig nog.

Nehe det skulle inte bli något långt inlägg det här ju..nu ska ja lägga mig och läsa Harry Potter. Fyfan vilken bra bok! har snart läst ut den men jag vill inte att den ska sluta! kan inte sluta läsa på kvällarna ju..så spännande!

Nej nu säger vi god natt! Sov gott allihop..imorgon är det jobbedag men inte för mig för jag är leeedig! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kom bara kom ! :D

Postat av: Isabelle

Tack så mycket=)! jag gillar å variera mig:P

2008-01-07 @ 14:18:04
URL: http://www.issaaspmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback