Filmkvällar och shopping

Ok då var det väl dags för ett inlägg här igen, många som tjatar :p


Det har hänt en del spännande saker sen sist faktiskt. I helgen kom en tenniskompis, Fredrik, till lillebrorsan hit. De skulle spela seriespel på söndagen. Funderade lite på utgång på lördagkvällen men det blev filmkväll med brorsan och  kompisen istället. Mycket trevligt och vi såg en asbra film, Disturbia. På söndagen spenderades några timmar på tennisen. Hur spännande som hellst, de mötte ganska bra killar denna gången(bättre än dem de mött innan iaf). Brorosan vann sin match, Fredrik vann, Filip vann men Oscar förlorade. Sen vann de sina dubblar också. Mycket folk som kom dit och kollade och hejjade på killarna, alltid kul :)
På kvällen sen blev det filmkväll igen. Denna gången kom Lina förbi =) Kollade på en av mina favoritfilmer, The Notebook. Världens mysigaste film! :)

På söndagkvällen fick jag ett sms och Becca. Hon ville åka och shoppa och det säger man ju inte nej till :p Så på måndagen bar det av till växjö för lite shopping. Det visade sig också att vi skulle åka samma tåg som Lina skulle åka, hon pluggar i Ljungby, så det blev en trevlig tågresa :) Varken jag eller Becca hade varit i Växjö och shoppat innan så vi tänkte att de skulle va kul att testa nån ny stad. När vi klev av tåget så pratade vi lite om att vi ville klippa oss. Jag behövde fixa till frisyren lite, blev inte riktigt som ja tänkt mig när mamma klippte, och becca behövde klippa topparna. Vi bestämde att om vi såg någon dropin salong så var det meningen att vi skulle klippa oss då. Lite kompiskt var det när jag ca 30 sekunder senare såg en drop in skylt :p haha Så med andra ord så återvände vi hem med lite mindre hår på huvudet. (ni skafå se bild på min nya frisyr inom kort=))
Lite shopping blev det också..hittade ett par skitsnygga shorts som jag tror att jag ska ha på storebrorsans 25årsfest nästa helg :) Köpte lite anndra småsaker också och det gjorde becca med. Växjö var en ganska bra shoppingstad faktiskt..blir nog fler besök där.

Igår fick jag hoppa in och jobba för en som var sjuk och imorgon ska jag också in och jobba extra. Typiskt när det är min lediga vecka, jobbar hela helgen nämligen. menmen, gött me pengar :) Gillar dock inte att det var morgonpass ja åkte på, hatar gå upp kl 5! :p
 
Nu tror jag att jag ska kolla på senaste One Tree Hill avsnittet. Så grymt bra! :p

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har du fått ner avsnitt 5 redan, eller är det avsnitt 4 du ska kolla på? Jag hoppas på att få hem avsnitt 5 nu idag :)
Har dessutom släppts ett nytt avsnitt av GG, tror jag i alla fall, står inte vilket avsnitt, så får se när jag får ner det :)

VILL HA TILLBAKS MITT HÅR !!!
Är inte nöjd nån stans. Fyyy, ångrar mig, men men, hoppas det växer fortare än någonsin nu!

Postat av: Rebecca

Just det, du får lägga upp
bilder på hur rummet blev. Nyfiken ju ;)

2008-01-30 @ 13:46:00
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se
Postat av: Rebecca

Helloo, it's Rebecca. AGAIN ! :S Hahah...

Det har släppt ett avsnitt av GG, men det är en slags kopia/nytt avsnitt av s01e01 (ordet som användes var 'dupe' men jag vet inte översättningen), med borttagna scener och liknande. Ska se om det är något att ha.

2008-01-30 @ 13:52:08
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se
Postat av: Anna

hi sweetie! sounds like you have a great time at home, miss spending time with you and talking to you! I must talk to you, i have some problem that I only think that you understand, I think I'm going to sned you an e-mail soon.!!!1 Love you honey

2008-01-30 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback