2007 i bilder

Jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder från året som gått. 2007 blev ett ganska händelserikt år faktiskt, mycket roligt men också tyvärr en del tråkiga saker hände. Jag åkte på 2 semesterresor med familjen, mitt jobb brann ner, det blev en regnig och blöt sommar(typiskt när man inte hade nåt jobb att gå till på hela sommaren) , spenderade många underbara veckor i stugan, modell för en dag, jag färgade håret blont :o, mosters trädgårdsparty, min farbror gick bort, min mormor blev sjuk, många roliga fester och många mysiga dagar med de närmaste vännerna :)


Jag tror att jag låter bilderna tala för sig själva




Nu hinner jag tyvärr inte lägga in fler bilder men jag hoppas ni är nöjda med dessa :)


Kommentarer
Postat av: Savolainen1.blogg.se

Ayo Babe ! Jag saknar bilder från vår
fyllebowling... shit vad skoj det var !!

2008-01-07 @ 22:23:23
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Jag har ju lagt upp ett annat väskset i den modellen (dock inte färg och mönster) som ellos säljer skitbilligt : )

Postat av: SIS

Mmmmm får la duga så länge...;-) Fast förstår fortfarande inte nya bloggen...:-P Längtar till nästa familjebesök, måste se rummet!!!! :-D Pöss

2008-01-09 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback