Morning

God morgon. Jag gick upp för en timma sen ungefär och har duschat och stressat för att bli färdig. Vi ska nämligen åka till Väla idag, jag, moster och kusinen. Men nu ser det ut att bli bara jag och moster som åker. Kusinen hade nån tid att passa i eftermiddag så hon ville åkt nu på förmiddagen, men då kunde inte moster..såå ja. Vi åker själva i eftermiddag :p men det blir nog bra.

Snart e det back to work som gäller. det kommer nog dröja ett tag innan jag kan åka tillbaka hit..jobbar rätt mycket framåt. Ska försöka hinna med att fira födelsedagen också..surt att man jobbar men ja fyller mitt i veckan så det gör väl inget egentligen. På onsdag är det förresten för er som är intresserade :p

Bjuder på en bild på favoritlillebrorsan. Han blir alltid så snygg på bild ;)
Så jevla snygg när han ska ut o springa!


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback