Moorning

Sorry för dålig uppdatering

Jag och grabben sitter här i soffan och kollar reprisen på idolfinalen. Kevin är ju grym. Helt rätt att han vann. Öppningen var rätt cool också..man har nästan glömt att alla de där varit med i idol.

Måste berätta om i fredags. Rätt jobbig dag alltså. E ju så rädd om min lillebror. Ja iallfall, vi åkte rätt tidigt till borås för grabben skulle tävla vid halv 10. Det blev en lång match, 3 set. Jag hann till och med gå en runda på knalleland. I tredje set blev det tiebreak. Vid ställningen 3-5 till grabben så trampar ungen snett och stukar foten! Han lägger sig ner på banan och skriker av smärta. Jag och pappa rusar ner på banan och det springer även ner en tränare som lindar johns fot snabbt som tusan. Jag tar johns huvud och lägger det i knät och försöker trösta honom! Man känner sig så hjälplös när han ligger där och skriker, man vet inte vad man ska göra. Usch det var ingen rolig dag! åå jag e så känslig när de gäller honom. Det gör ont i mig att se honom ha så ont. Han fick ligga där på banan sen nästan en timma med foten högt. Hann precis hem tills ja skulle börja jobba kl 3. va hemma kvart i ungefär :p Nu var det inte så allvarligt i foten, han kan redan gå på den lite. Skönt att det gick bra :)

nehe, nu ska ja duscha och sen ska vi in till stan och luncha med mor och far som kommer till stan om en stund :) Ikväll får vi se vad som händer..har några alternativ :)

Later..

Kommentarer
Postat av: Anna

Buuu för uppdaterningen, tycker allt det var bra längesedan nu ;)

2008-12-20 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback