Glögg!

Jag har blivit besatt av glögg..har druckit varje kväll denna vecka, Såå gott!:) provade vitglöggen ikväll och den var god den också. :p mmmm!

Ikväll har jag varit hos min kära moster på middag :) alltid mysigt. skönt att slippa laga mat själv också..och det blir ju inte sämre av att hon gör såå god mat heller! =) Kusinen kom dit också..pratade lite om hennes bebis i magen och sånt :) ja vill att hon ska få en liten flicka..

Var ju på Väla idag också. Hittade en del men köpte bara en mössa. Jag har blivit så kräsen på senaste tiden..hittade ett par jeans och en klänning men inget känns sådär perfekt längre. lite tråkigt, men plånboken blir ju glad :p jaja, ska in en sista runda i stan imorgon och kolla lite mer på de där jeansen, behöver verkligen ett par nya!

Imorgon blir det hemfärd..lite trist, men men. Får lite sällskap på vägen hem iallafall, sånt e ju nice. Ska nog hälsa på en kompis som har lite fest imorgon kväll också.

Nu tillbaka till glöggen och Hells Kitchen.

Later..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Då är vi två ! Så gott med glögg alltså... med massa mandel i ! Mmm!

2008-12-05 @ 07:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback