Blandade känslor

Nej ja får fasen ta och rycka upp mig nu! Sluta tänka så mycket...e lite besviken och det känns inte alls som förut. Kanske gör jag en stor grej av ingenting..eller jag vet att jag gör det, men de känns inte som förr. Det är verkligen på väg åt fel håll...

Och där slutade vi med de här dumma tankarna. Ikväll har jag suttit och läst i min bok några timmar.Jag e lite besviken nu faktiskt. Som det känns nu så är filmen så mycket bättre än boken. Det är inte samma Edward som beskrivs i boken som man ser i filmen tycker jag, vilket är grymt störande. Dock tror jag att den engelska versionen av boken är bättre än den svenska..känns som en dålig översättning. Men själva storyn kan man inte klaga på..fortfarande väldigt spännande. Men det hade nog varit bättre att läsa boken före jag såg filmen.
Undrar vad Sussie tycker? får nog ta och ringa henne nu tror jag=)

"Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig varje natt"

Later..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad har hänt gumman?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback