What to do

God morgon! Har precis käkat lite frukost och nu har jag landat här framför datorn igen. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på för kul med semesterlönen. Jag fick en liten chock när ja loggade in på internetbanken och såg hur mycket semesterlön jag fått..hade räknat med runt 5000 men jag fick betydligt mer än så! en sån lön varje månad hade ju inte varit fel. :) hehe . Såå..nu sitter jag alltså här och funderar..spara eller slösa? Det finns ju lite saker jag länge velat köpa men inte riktigt haft pengar till..t.ex en systemkamera. men samtidigt känns det som att man borde spara pengarna istället. ähh ja vet inte. Tror jag ska klicka hem lite armband idag iaf :) kul med något nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback