Åter på Bästkusten

okej nu tjatas det om uppdatering så ja får väl skriva lite ;)

Jag sitter i skrivande stund på sperlings och käkar hamburgare. så gick det med den dieten. haha . men jag har inte gett upp, tar bara några mellandagar sådär.
Tog tåget ner till Halmstaden vid 11 tiden imorse..har gått lite i stan och så men mest hängt här i brorsans lägenhet. Tar det lugnt och bara njuter av att va ledig några dagar..försöker att inte tänka på helgen som kommer och för tillfället går det jättebra. Ångesten kommer väl på fredag när jag ska åka hem och brorsans kompis ska ha världens jättefest. Helvete..

Morgondagen ser iaf ut att bli riktigt kul. Får nämligen besök av självaste Lina. Mycket trevligt. Hon ska få se våran stuga för första gången, till och med övernatta! verkligen på tiden. blir antagligen en del shopping o sånt me ;)

Jaha vad har mer hänt i dagarna då. lite jobb o lite sånt bara..jobbade med tea och linda igår. Riktigt nice, lite tjejsnack o sådär. Bollade lite problem med dom men är lite tveksam till råden jag fick.." Visa brösten, det funkar alltid" . hmmm tror ja hoppar de vaa.  tea i ett nötskal. ;)

Fyfan va mätt jag blev på den där hamburgaren. äckligt mätt..att man aldrig lär sig. får väl skylla på den totala ideétorkan som infann sig när jag skulle handla mat inne i stan. Då tar man första bästa donken. Nästa problem blir frukosten..vad äta? stugan lär ju inte va fullproppad med mat direkt men ja klarar inte bära matkasse + 50 kg packning + datorväska. omöjligt. brorsan bara skrattade åt mig när ja sa att väskan var vrååltung..typiskt lillsis. hade behövt personlig väskbärare, nån frivillig?

Ikväll tänkte jag(om jag orkar) fräscha till mig lite. Ansiktsmask, fila&måla naglarna, noppa ögonbryn och sånt där tråkigt som aldrig blir av annars. men der är ju behövligt, ögonbrynen har snart växt ihop, naglarna är flera meter långa och i ansiktet börjar det komma såna dära fina små finnar. Mysigt.

Nehe nu ska snart jag och min 50kilos packning bege oss mot bussen som tar oss till lilla eldsberga. Men först lite O.C va.

Later..
Puss

Kommentarer
Postat av: Lajna

Weei dt blir grymt kul om bara dt FANtastiska vädret skulle kunna bli aningen bättre..:P

Puss

2008-08-14 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback