sommar 08

Wow! Jag vet inte hur jag ska kunna sammanfatta denna sommaren i ord. Det kan faktiskt vara så att det här har varit den bästa sommaren i mitt liv. 3 veckors semester, 3 veckor i mitt underbara halmstad. När jag började min semester den där torsdagen i början på juli så såg det inte ljust ut. Alla planer gick åt skogen och det såg ut som att jag skulle få spendera mina semesterveckor ensam. Nu i efterhand är jag faktiskt lite glad, planer är till för att ändras och det är mycket roligare att bara vara lite spontan(något jag brukar vara ganska dålig på annars). Lite ledsen är jag dock över att en viss Anna varit tvungen att jobba hela sommaren, några dagar med dig hade gjort min semester fulländad. Men vi tar igen det i höst J


Jag tänkte försöka mig på att sammanfatta semestern lite kort sådär.. Några få, dock, underbara soldagar, en hel del tylösand och östra stranden, ovanligt mycket bad i havet, skönaste brännan ever, lite porsche, lite anläggningen, många nya vänner, lite mindre gamla vänner, mycket familjen, många fina solnedgångar, fina killar, mycket fest, en massa skön musik, lite bröllop på slutet och så självklart lite lugn och ro.

Bästa sommarmusiken - Boyce avenue, my mistress

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det låter som en riktigt härlig sommar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback