Kräftskivan

Sådär ja, så var denna jobbhelgen över. De har varit ganska lugnt på jobbet idag..lagom mycket folk och så..skönt. Känner mig lite lagom trött i huvudet efter 8 timmar i kassan..man blir lite snurrig av alla siffror. Men nu e denna helgen över iallafall och snart börjar en ny arbetsvecka.. är ledig tisdag och söndag.

Tänkte då berätta lite om fredagen..riktigt trevlig kräftskiva hos ekke. En massa roligt folk, goa kräftstjärtar, lite gitarrspel, lite sång, lite vin och så lite kååv me bröd såklart. Toppenkväll. Det man minns iaf. säger det återigen, jävla luckor! aldrig mer. nu blir de lugnare!. Kvällen avslutade på en pakethållare från vallås till sperlings. trevlig cykeltur som slutade bra. Sen var det god natt. Några alldeles för få timmar senare ringde klockan, dags att stiga upp. Blev något förvånad när ja vaknade upp och kände mig helt okej, när hände det sisst efter en fylla liksom? Har nog faktiskt aldrig hänt när ja tänker efter, den tajmade jag fint. Jag slängde i mig nåra glas vatten och traskade bort till tågstationen. gårdagens smink och ruffsigt hår, såg nog inte alls sliten ut eller så :) men ja bjuder på den. vågade inte somna på tåget för då hade jag väl hamnat nånstans i nässjö. telefonen e ju lite paj. Jag tror nog att detta får bli första och sista gången jag går till jobbet efter en sen utekväll. det var ingen höjdare. men den där powernapen i lunchrummet är ju definitivt underskattad. Två minuter sen kände jag mig som en ny männska. Underbart. 
Ja det var alltså sådär jag spenderade min helg..trevligt. En liten sak jag inte riktigt förstår bara, hur kunde jag få med mig två kameror hem? jag e förvånad att jag fick med mig min egen ens, men två. nääe. Den var ju till och med namnmärkt. jaja så det kan gå. får se när han kan hitta skjuts tillbaka till stan. så fort som möjligt jag lovar..

Nu ska jag och soffan mysa lite. Lite O.C ikväll med kanske..inte fel. Familjen kommer hem när som också.. bamsekram till john bara för att han va så söt på msn igår :) tycker om min lillebror! storebror också, dock inte lika mycket när han filmar mig utan att ja vet om det ;)

later..

Kommentarer
Postat av: Ev3lina

Den där cykelturen var något i hästväg alltså! Men jag hade nog vart smart & satt han på pakethållaren & bestämt själv vart färden tar slut...

hahaha

2008-08-17 @ 22:11:38
Postat av: SussieQ

Ja, den där kräftan va riktigt skoj! Ett sjuhelsicke strålande. En kanon skiva helt rätt å slätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback