Girltalk

Nu är det slut på semestern och man är tillbaka på jobbet. Har haft två ganska stressiga dagar på jobbet. Mycket folk, mycket varor och lite tid. suck. Dessutom är det inventeringsvecka vilket inte gör det mindre stressigt precis. Lyckades med att försova mig igår också, nån gång ska ju va den första :p. Skulle börja klockan 6 igår och blev lite chockad när jag vaknade och klockan stod på 06.28. oops! alarmet stod på 05.10 men inte fasen hade någon klocka ringt..lite skumt. Men det löste sig bra iaf, jag stannade en timma extra. chefen blev inte arg.

Nog med jobbsnack nu. Idag har jag haft lite besök härhemma :) Klockan halv 3 knackade bästa Anna på dörren. Låång kram! hade ju en hel del att prata om såhär efter sommarn ;) det blev en liten promenad, lite glass, och sen satte vi oss på en bänk och tittade på folk. Begav oss sedan hemåt för att möta upp sötaste Evelina. Satte oss i trädgården och pratade om allt möjligt, killar, resor, jobb, vänner. Vi kände alla att vi behövde prata av oss lite. Mer sånt tjejer :)

brorsan släppte värsta bomben igår, bara sådär. Min hjärna går på högvarv. Jag vill men måste tänka lite praktiskt. men alltså ..shit, man måste leva livet lite. nu eller aldrig? det är ju ett jävla bra erbjudande.

saknar hallänskan, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback