how mutch longer will it take to cure this?

Gissa vem som var uppe och hoppade kl 8 idag? jag! är jag sjuk? jag har ju inte jobbat hela helgen och sovit alldeles för lite eller såå..haha jaja. jag tog tillvara på den extra tiden som jag annars brukar sova bort och gick ut på en lång promenad. kändes bra. tror jag ska börja mitt nya liv idag. Inget mer skräp och mer träning! motivationen är på topp..

Känns skönt att helgen e över nu..bara en och enhalv kvar sen får ja sova ut på lördagmorgonen. Den där lördagen e sjukt jobbig..så lååång.

Imorgon blir de halmstad! yey! några dagar i stugan..ska bli så skönt. såg ut att kanske bli en utgång men det verkar inte bli så, eller evee? :p ja hade såå gärna velat va ledig på lördag. fan. menmen.

see ya..
puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Heeey !



Nej jag hinner inte denna veckan. Har alldeles för mycket & göra. Ska jobba på ett bröllop på lördag med... men nästa helg kanske?!

Pusss E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback