I like you just the way you are!

Det blir inte alltid som man tänkt sig..men det betyder inte att det blir sämre än det man tänkt sig från början :) Hade planerat att ta tåget till Halmstad i fredags eftermiddag men det blev lite strul med jobbet så jag fick jobba kvällen istället. Då planerade jag om och tänkte åka på lördag morgon istället, men när jag och lillebrorsan sitter i min säng på fredagkvällen kläcker han ur sig - Kan inte du stanna hemma och kolla när ja spelar i helgen? och tittar på mig med såna dära hundögon..kan man säga nej då? nej. så jag stannade alltså hemma, snäll syster som jag är. Ångrar mig inte.

Vi fick ett lite oväntat besök igår, brorsan kom hem! =) Han kom hem med caben och så ville han se lite när grabben spelade. folk på tennisen trodde han var min pojkvän! hahaha. så fel de kan bli :p riktigt mysig dag på tennisen..rolig tennis och solen som värmde i ansiktet..så härligt. Det var nog sista fina soldagen för den här sommaren tror jag. tyvärr.
Senare på kvällen åkte vi och handlade lite mat..mamma och pappa åkte till en bekant som fyllde år så vi hade hela huset för oss själva. Lagade god kyckling med klyftpotatis och kollade lite på tv. Pratade lite om framtiden och kom fram till en hel del bra saker :) Skulle vara grymt kul men grabben har ju ett år kvar i skolan men sen får vi se vad som händer.

Kollade lite på Pearl Harbour igår. grymt bra film! blir alltid så jäkla ledsen i slutet när danny dör. fan..man önskar att han klarar sig varje gång. sorgligt.

Idag blev jag väckt av att det var ett jäkla rännande här uppe på övervåningen. Mamma sprang runt och städade halv 9 på morgonen. inte normalt!  Somnade runt halv 3 inatt så det får väl kanske bli en powernap i eftermiddag. Tänkte gå bort och sola lite sen med..har tänkt det hela tiden nu att jag måste sola lite och försöka hålla kvar färgen man fått i sommar men det har ju aldrig blivit av. typiskt. men idag såå!

Nu slänger jag den där återföslutningsbara påsen med allt dess innehåll och går vidare.

Later..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Så bra !! Det är det enda du kan göra, det är aldrig bra att stanna kvar & deppa, släng skiten och kör på nytt istället. hejar på dig ! Pusss

2008-08-31 @ 13:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback