Trying to forgett..

6 timmar kvar innan jag börjar jobba. Tänkte att jag skulle försöka få gjort lite saker idag. Ska börja med ett besök på gymmet..eller kanske en långpromenad. Sen ska det städas! Mitt rum ser ut som ett bombnedslag så det är verkligen på tiden nu. Plugga körkortet ska jag också göra..ska försöka få en tid nästa vecka. Kanske blir ett besök på solariet med..vi får se lite.

Igår var jag ju då i gislaved och fikade med evelina. mysigt :) Vi gick till Coffea men vände i dörren igen eftersom de inte hade några frallor eller mackor. dålig stil! Så vi gick till Linnea istället. Där hade dom mackor..gott. Satt och snackade lite skit i ett par timmar. Sen missade jag bussen med 10 minuter så jag åkte med och storhandlade på kvantum. Lite roligt att se vad andra handlar och äter..:p Runt 8 tiden var jag hemma.

Imorgon ska jag färga håret! ska bli skönt att få bort denna hemska utväxten jag har..den är minst 3 centimeter så den måste bort nu! funderar lite på hur ja ska färga det denna gången bara. Trivs rätt bra i färgen jag har nu..blir nog nåt liknande,,lite mer rött kanske. Vi får se :)

Nu drar jag iväg på en låång promenad, skönt.
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback