Sova??

jag borde verkligen göra just det, och jag ska..snart. Det här lär ju inte bli något långt inlägg..tänkte bara hoppa in o berätta att ja lever..sliten, but alive. Så hur var gårdagen då...jo den var toppen! hur trevligt som hellst. Jag förstörde dock lite för mig själv..jävla luckor. helvete! men ja kommer ju ihåg en del, en del bra saker. yeees. meeen aa..som sagt, inget långt inlägg det här. Vi avslutar och säger godnatt. Det lär ju komma ett lite mer detaljerat inlägg imorgon. Och ett telefonsamtal till en viss eveliiina. men först en 8 timmars arbetsdag..jag älskar de här helgerna.

later..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är mycket nöjd ! Hoppas du också är det, höhö ; )

2008-08-17 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback