Nattsamtal x2

Igår var det shopping som stod på schemat. Jag ringde chefen igår och frågade om ja kunde få ledigt på lördag och det gick bra. Ångrar liite såhär i efterhand att jag inte frågade om ja kunde va ledig hela dagen. Som det ser ut nu så ska jag ta ett tåg kl 08.19 på lördag morgon och gå direkt till jobbet när jag kommer hem. den känns lite lagom kul sådär. Får hålla tummarna för att bakfylla inte blir helt överjävlig så man orkar jobba nånting. :p
iallafall så var ju inte detta något jag hade planerat så jag tog inte med hela garderoben om man säger så, vilket fick lösas lite fint sådär men panikshopping i stan. gött. hittade iaf det jag skulle ha..lite enkelt o slappt o såå. Vi hade iallafall en riktigt trevlig dag i stan och när vi kom hem till stugan runt 18 tiden var båda två helt slut. Shopping e jobbigare än man tror!

Väl tillbaka i stugan stekte vi till några äggmackor och satte oss framför tvn med en bra film, The Perstige..grym film! Filmen var slut redan klockan 10 och både jag och Lina hade redan somnat till en sådär 3-4 gånger var. Helt sjukt va trötta vi var. Det gick dock över efter en stund det blev inte sängen förrän vid halv 1. Vi avslutade med nån timmes tjejsnack genom sovrumsväggen. mycket trevligt trots att jag somnade ifrån i halvtid..

Vid 1 tiden ringde telefonen. Gissa vem de va? storebror såklart..han var ute och gjorde stan med jobbet. Han pratade på ganska länge men jag tror jag befann mig i nåt halvsovande tillstånd så ja kommer inte ihåg så mycket. haha. sen la vi på, sa god natt och jag somnade om. Sen ringer det igen. brorsan denna gången också såklart. Han börjar tjata som fan och tyligen befinner han sig på sitt jobb(what?) och sen sitter han och rabblar upp massa jobbarkompisar o hur dåliga respektive bra de är på att sälja. Nånstans i mitten somnar jag men blir ganska snabbt väckt igen av ett ganska högljutt " Är du kvaaar?" .jag mummlar nånting och får tillbaka ett "öööööööööh"(internt) och sen lägger han på. god natt på dig med. haha sen fick jag iaf sova ostört resten av natten.

Nu ska vi snart in till stan och lämna av lina på tåget. Sen är jag lite intresserad av en powernap tror jag då det inte kommer bli speciellt mycket sömn kommande natt..

Later..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback