Lite bror&syster tid


Heeej! vilken jobbig dag jag haft på jobbet idag..pust. men det ska vi inte prata om nu. Jag sitter här i mitt rum, i min säng med lillebror jämte mig :) båda med varsin dator. Mycket roligare om vi sitter i samma rum..annars sitter han alltid två rum bort och jag sitter här. Just nu är han inge vidare social dock..han kollar nån serie på datorn. Tror de e kitchen nightmares. Ibland brister han ut i ett sånt där skratt som jag älskar så mycket! blir helt varm inombors och ler lite för mig själv :) Min fina lillebror.




Update:
Kan man gissa vem som la den första kommentaren till detta inlägget eller ;)

Kommentarer
Postat av: beundrare av john

du e så cool john, rock on!

2008-08-20 @ 22:26:51
Postat av: Mister cool

cool e man väl inte förrän man fått hår på pungen?? eller??

2008-08-21 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback