inte på topp

Idag känns allting ganska tungt. Vill bara lägga mig ner och sova igen och vakna upp imorgon och så känns allt bra igen. Jag förstår egentligen inte riktigt varför..bara depp. Mitt liv är tråkigt, det är väl så jag känner ungefär. Det händer aldrig någonting, finns inget att göra..inga kompisar att hänga med. Det är bara jobbet just nu., skulle kunna tänka mig att jobba varje dag bara för att ha nåt att göra. blir så rastlös! jag går ju förhelvete till jobbet när jag är ledig, det säger ju en del. har inga vänner i den här jävla hålan förutom jobbarkompisarna.

Ska gå till gymmet nu (som jag egentligen inte får gå på längre) och ta ut min frustration på maskinerna. mm det ska ja göra. så är man sysselsatt nån timma iaf, bara 18 timmar kvar innan nästa jobbdag.

bye

update
Vet ni vad jag gjorde på gymmet! Jag struntade i maskinerna och ställde mig på rullbandet och sprang! Jag sprang! Det är ganska stort alltså. Jag hatar att springa och gör det aldrig men idag var det så jävla skönt! sprang iofs inte speciellt länge, ska inte ens säga hur länge för då skrattar ni åt mig men det är inte det som är poängen. Nu känns det lite bättre iaf, fysiskt..bara huvudet kvar.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan alltid slå en signal till mig om du vill prata. =)

Postat av: Anna

Best friend!! Du vet att jag finns här för dig vad som än händer och sker i livet! Allt du behöver att göra är att slå en signal eller sms om du skulle behöva prata! Jag önskar vi hade bott närmre varandra!! vecka 35 får vi ta och hitta på något tycker jag =) då är jag ledig! måndag till fredag! kolla upp hur du har det då =) love you!

2008-08-08 @ 14:56:31
URL: http://annalbertsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, jag tror du har lika bra kondition som jag när det gäller att springa. Om inte ännu bättre. Jag springer nog max 3 minuter, sen är jag helt slut! Hahaha (A) :P

2008-08-08 @ 16:35:59
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, jaa, det kanske inte är riktigt så illa som bara tre minuter, men det är inte mycket :P Känns som att man behöver träna upp det lite.. =)

Hitta på något nån dag, med lite lunch och sådant kanske?

2008-08-09 @ 12:44:58
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback