Girltalk

God morgon! eller nej, det är väl inte riktigt morgon kanske. Blev väckt av värdens goaste hund imorse, vid halv 10 tiden. ganska lagom.. Fick en fin liten ansiktsrengöring sådär på morgonkvisten. mysigt.

Nu har hela förmiddagen gått och jag har inte gjort någonting. kollat ett avsnitt gossip girl har jag gjort. Hade tänkt släpa mig iväg till gymmet men det regnade som fan ute så jag hoppade det..får bli imorgon istället. Måste köpa nytt gymkort snart också, typ nu egentligen men det tar emot att lägga pengarna där. Vet ju inte riktigt hur framtiden ser ut heller.

Om några timmar ska jag sätta mig på bussen till gislaved. Det var inte igår direkt. Tänk att jag åkt den bussen tur och retur i 3 år! 3 år! herregud. skönt att slippa det nu. Ska möta upp självaste Eveliina för en fika på Coffea. Lite tjejsnack och skvaller och sånt där..har lite nytt ;) hehe.. kan ju inte bli annat än trevligt.

Igår blev de också en del tjejsnack och sånt. Sussie som ringde o vi pratade länge länge.. väldigt trevligt. fyllde i lite luckor o sånt. hehe. jaaoo.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback