Ännu en helg i Halmstad

Så var ännu en helg över..fan va fort de går! Veckorna bara försvinner. Denna helgen har det iallafall blivit lite jobb, lite fest. Ungefär som de sett ut de 3 senaste helgerna. Men nu ser vi framåt emot en leedig helg! ska bli skönt.

Jobbade som sagt lite igår, 6-15 och sen satte jag mig på ett tåg vid 17 tiden. Gick till brorsan och tog en snabb powernap och sen iväg på fest. Åkte på en pakethållare(igen) ut till östra stranden. Party i tengis stuga. Väldigt trevligt..mycket folk blev det till slut. Tog det väldigt lugnt..kände inte riktigt för en repris på förra veckan..hmm. Btw, jag kommer aldrig vara taskig mot bro igen! de e en sak som är säker! .  Blev nåt glas vin bara sen var det bra. Rätt skönt att inte va bakis. hehe. Blev dock lite sugen på att byta förfest runt 11 tiden så jag tog en taxi in till stan..hälsade på hos emma lite. Tänkte gått med till mårtenssons där ett tag men jag var så sjukt trött så det blev 12 bussen hem istället. Väldigt trevlig kväll iallafall om vi ska sammanfatta lite.

Idag har jag tagit det så lugnt det bara går. Åkte in till sperlings vid 11 tiden..handlade mat och sov lite i den sköna soffan och sen åkte jag tillbaka till stugan igen. Det har varit lite olika serie maraton på tv..Projekt runway, heroes och lite gossip girl så jag har haft de bra här ute :)

Åker hem med tåget klockan 12 imorgon..hade gärna stannat nån dag till men jag ska jobba halv 3 imorgon.. Men jag åker ner igen redan på fredag tror jag :) lite långledig,

Ska förflytta mig till sängen nu hade ja tänkt..kolla färdigt på filmen på trean och sen sooova. förhoppningsvis lite längre än till 8 imorgon. fattar inte varför jag alltid vaknar så tidigt här nere :p


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback