work

Hej hopp. Nu har jag precis käkat lite lunch, potatis och kycklingfilé. inte många points där, det är bra. Om ca en timma börjar jag jobba. Ganska skönt att börja såhär sent egentligen, jobbar kvällen hela veckan. Imorgon ska vi ha inventering så det lär ju finnas en del att göra idag.

Till helgen händer det massa kul. Lillebror och hans serielag ska spela i falkenberg, typ semifinal eller nåt. ska bli roligt, hejjahejja! Sen på kvällen ska jag ut och äta med jobbet. Blandade känslor om lördagkvällen dock, vi får se hur det slutar. lär ju bli lite roliga tvspelskvällar med :P

Mycket tankar som flyger runt i mitt huvud nu. Ska jag? Vill jag? Borde jag? Vill inte? Har jag nåt val? känns inte så roligt det här, mitt fel alltihop också för att jag har så jävla svårt att säga nej. måste tuffa till mig lite. jaja..

nu måste jag göra mig iordning för jobbet.

Vi hörs
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Behover du fa ut dig massa tankar bara maila ivag till mig =) Finns har for dig och lyssna garna!

Postat av: Anna

nu tycker jag det e dags att uppdatera, vill veta hur du har det =)

2008-04-07 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback