Sjukling

Det är väl typiskt. Självklart ska man åka på en förkylning bara för att man ska iväg. Fast jag är väl inte jätteförvånad, pappa är sjuk och lillebror har varit sjuk, så det var väl bara en tidsfråga. Men kunde jag inte fått det liiite tidigare i veckan, hade ju varit bra. Vi åker ju imorgon liksom. Jaja, känns som att det redan håller på att gå över, får gå på alvedon några dagar annars. Ingen feber har jag iallafall.

Jaa, som sagt..imorgon åker vi!! :D Ska bli såå härligt. en veckas sol och bad och bara ta det lugnt. Vi har kollat på resor hela veckan och till slut blev det Alicante i Spanien. Har bokat ett grymt fint hotell med pooler både inne och ute, barer, ett spa och hälsocenter med Jacuzzi och bastu, fitnesscenter och nära till shoppingställena ;) gratis frukost buffé också, kan det bli bättre?? :D



Pusshej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, vad härligt det låter!
Jag blir nästan lite avundsjuk, hade jag inte vart i Kina så hade jag säkerligen också velat åka utomlands (och på det viset inte ha några pengar till mina två veckor i Tunisien i juni)

Vi får ta oss en liten tjejkväll eller något sen när vi båda har kommit hem (vilket är ungefär samtidigt) och byta lite upplevelser. Har köpt lite solglasögon, samt lite annat som skulle vara intressant på flera håll.

Puss ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback