Lycklig!

Jag är så lycklig så jag vet inte vad jag ska ta mig till! idag ringde mamma på en liten valp! :D:D Kanske blir det äntligen av att vi köper en liten hund till! en liten kompis till Fanny. åå det skulle va såå kul! De skulle ringa tillbaka till oss ikväll. Tydligen var det nån annan liten flicka som kanske ville ha valpen. Hoppas hoppas hoppas att det blir vi som får denna söta tjejen! Håller alla tummar jag har.image511
Visst är hon söt! =)

image512

Update:
JAAAA!!! de ringde precis och sa att valpen var till salu om vi ville ha henne! :D:D Ringde till pappa direkt och han blev jätteglaad han med! Mamma däremot behöver lite övertalning tror jag. Hon tror inte att fanny ska tycka om den nya valpen. men vi ska nog få henne att ändra sig ;) hihi åå jag är överlycklig. Nu måste ja tänka ut nåt bra namn! några förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh vad roligt med en valp, shit dem är ju så jäkla söta... Nawww. Jag kan vara hundvakt nångång, hahaha.

Postat av: Anna

Vad kul =) bara hon inte kommer skalla som fanny gor nar man kommer och halsa pa, men ett hett tips for att hunden ska bli en kanon bra, dop den till anna for det namnet e hur bra som helst =) haha ne skoja. . . men jag tycker typ. . nagot gulligt namn. . .

2008-04-08 @ 21:19:25
URL: http://annalbertsson.blogg.se
Postat av: Marie

Men herreguuuuud va söt! :)

2008-04-09 @ 07:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback