hej kompisar

okej jag har varit riktigt kass på att uppdatera på senaste tiden, förlåt! Jag har faktiskt haft ganska fullt upp med ett litet busfrö till hund :p hehe hon är helt underbar vår lilla Nellie men hon kan också vara ganska jobbig! det kommer bli svårt att få henne att bli rumsren alltså. Hon tycker nämligen att det är det roligaste som finns att gå ut och busa i trädgården, äta upp mammas blommor och mumsa på harlortar. Så kissa har man inte tid för när man går ut, det kan man göra när man kommer in igen :p ja ni hör ju själva, det kommer bli lite klurigt det här. hehe

Jaha, just nu ligger jag här och funderar på varför jag inte sover nu. Jag är såå trött. Har ingen klocka på mitt rum så jag måste sätta på datorn för att se vad klockan är, jag chansade på att den var typ 9, hade lite fel där :p

Det känns riktigt skönt nu för jag har en hel veckas ledighet framför mig :) nästan iallafall..jobbar nästa helg. Vi får se vad man ska hitta på. Kanske blir ett besök i favoritstaden och hälsa på bigbrother. det var alldeles för längesen! Och sis med, saknar!
Inte omöjligt att man får hoppa in och jobba extra dock, vi har nämligen födelsedagsveckor på jobbet. Kommer va grymt mycket folk och vi ska fira med 3 veckor i år. suck! Jaja det blir nog bra.

Nej jag tror att jag försöker sova en timma till, alla andra sover fortfarande..till och med Nellie tror jag. hehe

God natt =)

Kommentarer
Postat av: Anna

HEj kompis
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback