Slingor

Har precis tvättat ur lite slingblondering ur håret. Ser ut att ha blivit gaaanska ljust måste jag säga..haha. vet inte om jag vågar torka håret :p använde en sån där snygg hätta och drog ut en massa hårslingor. Blev ganska mycket slingor! nästan hela håret :O haha.. jaja, får se hur det blir...slänger nog in en bild lite senare..när jag vågat ta av handuken jag har runt håret nu :p





Update:
Blond var det ja! herreguud. vet inte om jag trivs så bra i det :/ lite för gult tycker jag. men får se, kanske vänjer mig. Annars färgar jag om det efter helgen. Bild får vänta lite, kameran behöver laddas.


Seee ya!

Kommentarer
Postat av: eleonor

allid hett med hätta ;D

Postat av: Anonym

haha, linnea, jag tror faktiskt bestämt att du är sötare med lite mer bruna nyanser :)
men lite ljust kan alltid lätta upp det!

2007-05-23 @ 20:45:13
URL: http://saannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback