...och jag som trodde att jag skulle bli arbetslös

Jo men visst..får ju nästan mer jobb nu än jag fick innan :p Får jobba både i Värnamobutiken och i Ljungbybutiken. De har ju nästan ingen personal alls! förstår inte hur de klarat sig innan vi kom dit. Känns skumt att komma till en ny butik sådär, nya rutiner, nya sätt att göra saker på..och jag har ju dessutom fått komma till inte bara en utan till två nya butiker, mycket nytt. Men det känns bra ändå att inte va helt utan jobb..jag borde egentligen inte fått någonting för jag har inga fasta timmar men de behövde så mycket personal så jag får hoppa in när det behövs. Kanske till och med får ett kontrakt på några fasta timmar i veckan nu :D hoppas!

jaha, det har ju hänt en del sen jag skrev sist. I helgen var jag och Anna i parken..riktigt kul för en gångs skull :D lagom mycket folk och det var kul att de öppnat utedansgolvet. Musiken var dock inte lika bra men det gjorde inte så mkt. Får se om jag orkar slänga in några bilder sen.

Imorgon och på torsdag är det jobb som gäller..sen är jag ledig, hur länge återstår att se.


See ya!,


Update
Här kommer lite bilder från i lördags, massa bilder på mig och anna. Hade förfest i deras rum i gislaved. Satt och drack massa drinkar, åt godis och tjatade om allt möjligt :p det var kul fast vi bara var 2 :p haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

var ni i parken i helgen?
jag måste verkligen har missat er! haha.. eller så var jag alltför full ;)

Postat av: Anonym

hahah jag hoppas för guds skull att jag inte pratade med er? (inte för att det inte hade varit trevligt... mer för att jag inte kommer ihåg det, hahah)

2007-05-08 @ 22:36:19
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Malin

Haha JOHO berätta för MIG :D

2007-05-09 @ 18:10:34
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Malin

Borde ju vara mumsigt, det är ju ändå Malaco :D

2007-05-11 @ 17:23:15
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback