Jag blir knäpp

Alltid när jag ska ut och festa får jag bokstavligen slita ut allt i min garderob för att hitta något att ha på mig. Det slutar oftast med att jag 10 minuter innan vi ska åka slänger på mig någonting och ångrar mig sedan hela kvällen :p sån är jag.
Idag är ett undantag. Jag har nu spenderat minst en halvtimma med att prova kläder och allt jag har satt på mig, verkligen allt, har passat skitbra och har varit en tänkbar outfit för morgondagens utgång. Nu kommer då ett nytt problem, som är väldigt främmande för mig, nu måste jag välja vilken av alla fina outfits jag ska ha på mig. En till dagen och en till kvällen. Alla som känner mig vet hur velig jag är, jisses hur ska detta gå :p

Dagens I-landsproblem? :p


Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback