Buzzador


Fick hem mitt godis från Buzzador idag, Malaco Truly. Passande när jag äntligen bestämt mig för att skära ner på godiset..haha :p men skitsamma..det är ju liite mindre socker i det iallafall..good for me! ska iallafall ge bort det mesta , men lite får man ju ha för sig själv ;)..har redan smakat nästan alla sorterna och jag tycker verkligen att de är jättegoda! (fick gratisprover på jobbet) :) känner jag min familj rätt så kommer den dela jag sparar till mig själv gå åt ganska fort ;) haha




image380


see ya!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I got mine too !
Blir till att bjuda lite på dom på grillfesten, som jag för övrigt hoppas att du kan komma på :)

Postat av: Rebecca

Japp, den ska fortfarande äga rum på torsdagen. Men blir ingen alkohol, sen åker ju alla hem på kvällen där sen ändå :)

2007-05-15 @ 21:17:28
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha...har du också det? En av mina vänner fick hem det igår, nu har halva skolan det :D

2007-05-16 @ 11:57:22
URL: http://alexandradesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback