Sol

Hade tänkt traska bort till solariet om en liten stund, har inget att göra nu på förmiddagen så då kan man ju lika gärna gå och bättra på brännan lite. Man får ju en liten promenad dit och hem också och det är ju inte helt fel :) Skönt med lite frisk luft.

I eftermiddag ska vi till gymmet(för tredje dagen i rad). Jag älskar verkligen att åka dit! jag skulle kunna bosätta mig där! :p haha .Jag trodde aldrig att styrketräning skulle va något för mig men jag har upptäckt att det passar mig hur bra som hellst! I just love it! :D Det är så kul när man märker att man blir starkare och orkar mer och mer..ännu roligare är det när man ser resultat! Mina armar ser redan starkare ut! Har aldrig haft synliga armmuskler innan så det är kul :)
Senare i eftermiddag blir det en timma tennis också. Träningsnarkoman? :p Det dumma är att det går verkligen i vågor, ibland har jag hur mycket ork som hellst och vill träna hela tiden medan jag ibland inte har lust med nånting. Man får passa på när motivationen finns! =)


See ya!

Kommentarer
Postat av: SaraC

Svar: Tack, kul att du gillade den =)

Postat av: Malin

Ååå jag vill med sola :D snart så kan man få lite färg på näsan utomhus ;)

2007-03-12 @ 14:10:53
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback