Skinnjacka

81633-310
Här är skinnjackan jag köpte på gekås i Ullared. Hur skön som hellst och den är lite fodrad så den är perfekt i vår då min andra skinnjacka är mycket tunnare och kallare. Har alltid velat ha en brun skinnjacka också. 650 kr kostade den, ganska mycket men skinnjackor är ju dyra. Kan inte bestämma om jag vill ha kvar den eller inte :S Fast det vet ni väl vid det här laget att jag har lite svårt att bestämma mig :p  Jag vet att det är världens kassaste bild men det var skitsvårt att få en bild som gjorde jackan rättvis, lyckades inte med det dock, lyckades inte ens få färgen rätt, men iallafall :p bilden nedanför visar hur färgen ser ut .


Vad tycker ni, ska jag behålla?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag säger: Behåll. Den är skitsnygg. Men det vet du redan att jag tycker ;)

2007-03-02 @ 16:32:33
Postat av: Jennie

fin jacka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback