Singstar!

I Lördags var jag, mami och John i Halmstad och hälsade på Bigbrother. Alltid lika kul! Vi började med att käka lunch, mammas köttbullar! Både min, johns och Andys favvomat! Mamma gör grymma köttbullar alltså! Sen åkte vi till stan, provade lite men hittade inget som jag fastnade för riktigt. Det blev en tröja till pappa iallafall..och en hårfärg till mig! Gissa färgen!? - Blond! , herregud hur ska detta sluta. jaja. Åkte till Maxi sen och köpte glass, inte vilken glass som hellst heller. Det finns nog inte en enda bloggare som inte skrivit om Ben&Jerry glassen, så jag har länge velat testa den nu men den finns ju inte överallt. På Maxi i halmstad finns den iallafall och jag säger bara en sak - Godare glass får man leta efter! Har bara testat en smak och den var grym så jag vågar inte ens tänka på hur goda de andra kan vara!

På eftermiddagen plockade Andy fram sitt Singstar, John var sugen på att testa ;) Jag utmanade honom med Lena PHs låt Det gör ont. Gissa vem som vann?! JAG, såklart! :D John blev ganska knäckt! haha, Hela 8600 poäng fick jag ihop. Lillebror var dock inte helt kass, 8400 poäng fick han, inte dåligt för en nybörjare! :) Sen var det mammas tur att sjunga. Hon kan, till skillnad från sina barn, faktiskt sjunga! Inte så konstigt kanske men tanke på att hon faktiskt varit dansbandssångerska som ung, det ni! ;) Vi kom ganska snabbt fram till att ingen av oss barn ärvt någon bra-sångröst-gen från henne, speciellt inte Andy! ;) haha!

Jaja, jag bjuder iallafall på lite bilder, enjoy!


Kommentarer
Postat av: Bigbrother

Passa dig för vad du säger sis! Hur svårt är det o sjunga Lena Ph liksom.. Jag däremot fick sjunga låtar jag inte ens kunde o sen tävla mot en sångfågel av morsans kaliber. Lättare uppgifter finns... ;) Skulle nog om jag får säga det själv, påstå att jag har en rätt hyfsad sångstämma. Kanske borde satsa på Idol 2007??

Ha en kul dag syrran!

Puss o kram

2007-03-13 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback