Mat&träningsdagbok

Idag började jag skriva mat och träningsdagbok. Känner att mina matvanor varit väldigt dåliga på sistone med mycket godis och onyttigt. Tänkte att det kanske hjälper att skriva upp allt man äter, man vill ju inte gärna skriva upp en massa godis och annat onyttigt, det blir väldigt konkret när man ser det på papper. Får se om detta kan få mina matvanor att bli bättre, jag verkligen hoppas det!

Ska även skriva ner all fysisk aktivitet jag utför under dagarna. Har velat det länge men inte kommit på riktigt hur. John fick ett papper från sin tränare som var jättebra..det är kul att se hur mycket man tränar varje vecka..det blir nog en del tror jag.

Nya matvanor och mer träning ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback