Gymmet!

Jag hann med ett gymbesök idag!! jaaay! nu är jag glad igen! :D Känner mig sådär härligt seg i armarna, älskar den känslan! Har jobbat 5 timmar idag också, bara uppackning av varor..armarna har fått jobba bra idag alltså! :p

Klockan ringde 5.40 idag. Jisses va trött jag var! är verkligen inte van att gå upp så tidigt :S började halv 7 idag, det är liiiite tidigt tycker jag, mycket skönare att börja 7. vad en ynka liten halvtimma kan göra skillnad. men sen när man väl var uppe gick det bra, så är det alltid. Fick nya lakan till sängen igår, aldrig kännt nåt skönare! hur mjuka och sköna som hellst, då vill man ju inte gärna stiga upp precis ;p

Nu ska jag iväg till nästa träningspass. en timma tennis blir det förhoppningsvis..om jag får vara med. Missar min träning imorgon för jag ska träffa Anna så jag hoppas jag kan vara med på träningen idag. Skulle va skönt, har massa överskottsenergi! =)

När jag kommer hem igen lägger jag in lite bilder från gymmet!

Update 18.30:
Kunde inte vara med på träningen :( alla 4 var där så de ville spela dubbel, attans! Har jag tur så vill pappa spela lite tennis med mig efter 7 nån gång när det är ledigt. Håller tummarna!





Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback