Förkylning

Tjaaaa! det var inte igår precis, nu kommer en liten update iallafall.


Har åkt på en förkylning nu och jag verkar inte vara ensam om det. Alla(Läs: jag) åker på förkylning när våren kommer och solen börjar titta fram. Man inbillar sig att man kan gå ute i bara t-shirts som om det vore mitt i sommarn. Förkylningen kom inte som en chock precis. men jaja, nån gång måste man ju va sjuk.

Skulle egentligen jobba idag men efter mina 5 timmar igår skickade de hem mig till sängen och sa åt mig att stanna där. Min näsa var verkligen som en öppen vattenkran igår, snorade, hostade och nös framför kunderna - not so good! mina jobbarkompisar var livrädda för att bli smittade - Då får du sköta butiken själv sen när alla andra ligger i influensan, sa en av dem. - Stängt pga av sjukdom, skämtade en annan. haha!

Tänkte ta en kort promenad med vovven nu, hon måste ju rastas. Kan va skönt med lite frisk luft också. Ska klä på mig riktigt varmt jag lovar! mössa, vantar, långkalsonger, flera tjocktröjor, jacka.... nej men skämt åsido, tröja och väst blir det iallafall. :)

Vi får se när vi hörs nästa gång, kanske blir det redan i eftermiddag ;)


See ya!

Kommentarer
Postat av: Kelly

absolut! tack för du frågade! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback