Fågelkvitter

Ligger här i sängen med datorn i knät och bara myser. :) Så skönt att inte ha någon tid att passa utan bara kunna ligga här och ta det lugnt. Sovmorgnar är det bästa jag vet! Fåglarna kvittrar utanför fönstret och man kan se solen hitta sin väg genom mina bruna persienner. Det kommer bli en fin dag! :)

Om jag själv hade fått bestämma hade jag dock inte legat vaken just nu. Chefen har en dålig vana att smsa mig tidigt på mina lediga dagar. kvart över sju liksom..han skriver "God morgon Linnea kan du jobba i eftermiddag?"  God morgon? god morgon är det först om några timmar! :P men strunt samma, jag kan sova länge imorgon.

Idag ska jag jobba 15-18 och imorgon 15.45-20.30. Så typiskt att jag fick just de tiderna, kunde inte passat sämre. Hade planerat gymbesök både idag och imorgon vid tretiden nån gång. Nu kan jag varken idag eller imorgon, typiskt. John går ju i skolan så jag måste vänta tills han kommit hem, annars kunde jag ju gått dit tidigare..menmen, får hoppas vi kan åka dit på fredag, eller torsdag :) jobbet är ju viktigast.

Man kanske skulle ta en promenad innan frukost nu när man är vaken såhär tidigt. Lite lockande faktiskt...får se om jag orkar ge mig ut.


Ha en bra dag alla söta bloggare! Och tack för att ni fortfarande tittar in här med jämna mellanrum trots att jag varit så dålig på att uppdatera! :)


Seee ya!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack själv, för att du ger sådana härliga inblick i ditt liv. Roligt att ni har fint väder där borta. Här är det tjock dimma, men det är bara att dra på smilbanden ändå. :) Ha en toppendag! Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback