Buzzador

image358

Jag har märkt att många bloggare, bland annat
kelly, fått ta del av nya tablettaskar från Extra. Undrade hur så många kunde få hem det helt gratis. Kollade runt lite och upptäckte att de var medlemmar på nåt som heter Buzzador. Där kan man få ta del av nya produkter och tjänster. Det hela går ut på att man ska testa nya saker och sedan rapportera tillbaka vad man tyckte om produkten. Man ska också dela med sig till vänner och bekanta så att de också får ta del av denna nya produkt. Lite min-till-mun metoden. Istället för att göra en massa reklam skickar man ut tester till vanligt folk. Mycket mer effektivt än reklam om jag får säga vad jag tycker.
 
Så nu är jag också medlem och jag tycker att även ni ska bli medlemmar!  Det är helt gratis! Klicka här för att bli medlem!

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

Åh där vill jag bli medlem :-)

Postat av: Lina

Hhih, de där fick jag också hem idag :) mums.

2007-03-30 @ 17:27:31
URL: http://dustyshades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback