20-års fest!

Uppe med tuppen idag med. halv 6 närmare bestämt, gillar verkligen inte att gå upp så tidigt! hade vart skönt med sovmorgon idag när man ska ut ikvälll, men men. Jobbade till halv 1 ungefär, åkte hem och sov en stund. Nu har jag precis varit i affären och på solariet..så skönt att sola, gött med lite färg! :)

Ikväll är det fest som sagt, 20-års party i gislaved. en kompis från skolan som fyller så man får nog se lite kända ansikten där, kommer bli kul :) Lite reunion typ . Ser fram emot det.

Nu blir det duschen, sen lite mat och fixa iordning sig. Som vanligt har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll, men det löser sig alltid. :p

Ha en trevlig lördagkväll! det ska jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Bigbrother

Hoppas ni har skoj tjejen!

Själv har jag en välbehövlig vit helg, typ första på 3-4 månader känns det som ;).

Ha de bäst islandshäst!

2007-03-17 @ 21:17:35
Postat av: Jennie

tack för tipset! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback