Sjuk!?

Min vovve är sjuuk!! :( hon spyr hela tiden och haltar och hänger med huvudet! åh det gör så ont i mig att se henne sån! tror alltid det värsta..kom några tårar där ett tag. Hon får inte va sjuk! det är ju min lilla älskling! 

Läste runt lite på internet och hitta en sak som stämde in på henne..en fästingburen sjukdom :S gumman hade en fästing för några veckor sen..håller alla tummar jag har för att det är det som är felet! Ska till veterinären imorgon. Hon kunde tydligen få penicilin mot det eller nåt..hoppashoppashoppas att det är det!
Inget får hända min ögonsten!

image392

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad var det för fel på henne? :(

Postat av: Rebecca

Det hade jag verkligen ! Det gör inget gumman ! Jag tycker om dig ändå ;) Jag är glad att du kom till utsläppet i alla fall =)

2007-06-15 @ 20:58:10
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback