Varför!?

Varför skickar inte Topshop till Sverige!? Varför? Jag blir så arg! de har ju sååå fina kläder, skulle kunna köpa hur mycket som hellst asså. Billigt är det också ju. Har varit inne i topshop i Göteborg men de har inte alls såna kläder som de har på webben :S fandå!

Hoppas verkligen att de börjar skicka kläder utanför England snart! Nån som vet om de funderar på att börja göra det? *håller tummarna*



Dessa plaggen skulle jag lätt kunna tänka mig att beställa. Precis såna tunikor jag letar efter. Nån som vet var man kan köpa liknande? Hittar inte nåt sånt nånstans :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Men åå jag håller SÅ med dig! Senast igår satt jag och svor! :( Hittat så söta klänningar, f*n ta TopShop ;) Varför är de så envisa? Vad är det för fel på att skicka till svenskarna liksom? Likadant gör Oasis! Blä! Där hittade jag en assnygg grå väska :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback