Utslag

Jag tror att jag har fått tillbaka utslagen i mitt ansikte! :O För ett tag sen fick jag massa röda utslag på halsen och kinderna som kliade som fan. Det känns typ knottrigt. Det syns oifs bara när man kliat på det men det känns. Har ingen aning om vad det kan vara, har aldrig haft det tidigare :S Kanske är nåt jag ätit som jag inte tål? Smink kan det inte vara iallafall för jag använder inget nytt, bara samma som jag alltid använt innan. Så jäkla störande. Får hoppas det försvinner snabbt igen :S

Nu ska jag iallafall sätta mig på cykeln. John följer med ner en stund också så blir det inte lika segt. Måste komma igång med träningen nu när jag börjar bli helt frisk, bara hostan som ska bort. Man blir rastlös när man inte tränat på en vecka, och man känner sig fet! usch.


see ya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det kan vara eksem..
om man har känslig hud så kan det komma när det är kallt ute.
belive me, i know :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback