Trött

Kunde inte somna igår. Låg och hostade hela tiden..det blev ju inte bättre av att man skulle upp klockan 6och jobba. Jävla hosta! Det går aldrig somna när man måste. Somnade runt 12 så jag fick ju några timmars sömn iallafall. Vaknade innan klockan ringde så jag måste ju tydligen ha varit utvilad. jaja, Jobbade 07.00-14.00 ungefär. Det gick rätt bra trots att jag inte jobbat på ett tag nu, sen är det ju alltid kul att jobba med janne och lisa också =)

Anna var här en stund igår också. :D Alltid kul! Hade träning vid 6, men hon var inte ledsen för det. Hon fick sitta här helt själv och kolla på One Tree Hill..hon ville inte sluta kolla när jag kom hem :p större One Tree Hill fan kan man nog inte hitta!. haha! Fick bort henne från datorn tillslut iallafall. Sen gjorde vi en megstor fruktsallad och kollade på Ugly Betty :) mys kväll! På fredag ska vi till Halmstad och shoppa!


Funderar på att sätta mig på träningscykeln en halvtimma kanske..har tryckt i mig en massa polly så jag mår illa nu! Usch. Vi får se hur jag gör.


Dagens drog: Polly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback