Strömavbrott

Igår, precis innan vi skulle åka till utbildningsmässan i Gislaved, blev det strömavbrott i hela Smålandsstenar. Jag stod på mitt rum och bytte om när allt plötsligt blev helt kolsvart. Fick gå ner och leta upp en ficklampa och tända massa ljus. Lite läskigt var det faktiskt för jag var själv hemma.
John och pappa var på tennisen när strömmen försvann. Tänk att va i en stor tennishall när det plötsligt blir kolsvart, kan inte va kul :p John gick rakt in i nätet sa han. haha, Det varade bara i 20 minuter ungefär men ändå. Man tänker inte på hur beroende man egentligen är av ljuset.

Känner mig fortfarande lite krasslig. Hostan vill inte ge med sig och jag har fått ont i halsen igen. Jag kan inte träna idag heller alltså vilket känns jävlligt dåligt. Måste pumpa i mig massa insulin och blodsockret ligger ändå för högt. Måste verkligen ut och röra på mig! jävla sjukdom!

Kommentarer
Postat av: Karin

alltid kul med ökning:) åå va roligt att höra, det glädjer mig.. gillar din med:)

Postat av: Stina

håller med, trist att va sjuk!!! Har du diabetes? Usch va jobbigt... Jag har feber och är förskyld som fasen, sååå tråkigt..

2007-01-19 @ 18:11:51
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback